من غير عنوان
متقلقش من كتابتي
أنا بكتب للناس كلها
ومخبيش عليك مش قصدي
وممكن أكون قاصد نفسي
ومش عيب إني أقولها
الكتابة دي أحوال
مفروض عليا فنها
زي اللي بيحب الكورة
ينام ورجله بتهزها
ويمكن يصادف كلامي
من يستفيد بفكرها
فيعدل من وضعياته
وتنجح حياته كلها
وحصل ثواب من غير ماأدري
ويتحسبلي أجرها ...
أسامه عبد القادر أحمد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق