@ قال..... كان @
مجنون وطلع علينا بيقول أنا كنت للعهد حافظ
من صغري أتربيت علي الحلال حلال والحرام مش عايز
اتعلمت كبرت بين أب وأم عايش وناوي ع السفر كل شيء جائز
جات الفرصة سافرت وقعت في مشاكل رجعت بلد ثانية فيها برادز
قابلوني بكل ترحاب ومعاهم عيشت بأكبر المراكز
حلوين وخدوني معاهم غيرت عهدي وقولت مفيش اله عاجز
عيشت في نعيم مال كثير ستات صغيرة وبرضوا عواجز
روحت في كل مكان أدعي وأبشر الناس وأعدي الحواجز
ذكي من يومي بفتش عن النفوس الضعيفة أصحاب الغرأئز
مجنون باع الأخرة واشتري الدنيا فاكر نفسه عمل أنجاز
راح تندم لما العمر بيك يجري وتمشي علي عكاز
تندم ووقت الندم راح وحسابك مع الله رب الكون إليه الملاذ
ومهما تبعد برضوا هاترجعلوا وتشوف الويل مع أحبابك العزاز
راضي السقا

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق