الكل
بيحتفل
بقدوم
عام جديد
ألا قلبي مهموم
ومش سعيد
من يوم
ما اختفي
ساعي البريد
وأنقطع
مابينا الوصال
والدفى
وبردة المشاعر
وكائنها عايشه
في جليد
ده عمر النت
ما هيعوضني خطابك
كنت بأشم في حروفهم
عطرنبضاتك
حتي رعشة أيدك والقلم
لم يقف عند كلمة وحشني
والدموع جوه العيون
سيل ومين يقدر يحوشني
وكيف حالك
ومستني الرد
وجمال سؤالك
وسلامك
وكأن الايد فالايد
والكل
بيحتفل
بقدوم
عام جديد
أبو اياد الزواوي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق