لو تعرف إيه حكايتي
هترتاح كتير من إللي إنت فيه
حكايتي فيها كتير احداث
والجرح فيها أساس
وجاء من اعز الناس
وقلبي كنت عاطيه
سكنته أنا فى القلب
وصدقت معاه فى الحب
واخلصت ليه فى الحب
وكنت واثق فيه
ولما زماني مال
واتغير عليا الحال
فوقت من الصدمة
أدور عليه
بس فين ألاقيه
رغم إنو كان واعد
فى شدتي يساعد
أصبحت أنا لوحدي
بعد اللمه والهيصه
عايش مع جرحي
ومحنة العيشه
وبحايل كتير زمني
لكن غلبت أنا فيه
من إبداعات
الشاعر
طه الروبى

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق