الجمعة، 2 فبراير 2024

أنا مش بعيد عنك انتي اللي سبتيني

 أنا مش بعيد عنك انتي اللي سبتيني

انا مش هجرح قلبك لاني حسك هترجعيلي
مهما البعاد طول هنرجع لبعضينا
كل القاسية هتتحول بعادك علي عيني
انا لسه فيكي بفكر ومشغول بيكي
انا لسه بشوف صورتك قصاد عيني
وبحلم اني بقولك بعادك علي عيني
انا مش بعيد عنك انتي اللي سبتيني
ايوه حقيقي بتوه في ألف دوامة
ومليون جرح سايب للي علامة
وبهدي في نفسي محروقه اعصابي
انا مش متخيل ياحبيبتي تفارقي أيامي
عندي امل لسة عندي كلام تاني
عندي الحياه واقفة كلمة بحبك في قلبي
تملي علي لساني
مااهو انتي من بختي ومازلتي دواري
فاتح انا الشباك ياتعدي كدا صدفة
جايبلك ورد بلون خدودك الحلوة
ياطعمه ياخفة ياسكر الحته
انا مستني الصدفة تعالي عاتبيني
وبحلم اني بقولك بعادك علي عيني
كلماتي /. الباز أفندي
قد يكون تصميم جرافيكس لـ ‏نص‏
كل التفاعلات:
٣

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكوى الطبيعة

  شكوى الطبيعة همست ْ بأذن ِالليل ِ أغصان ُالشجر ْ تشكو حنين َ الروض ِ شوقَـَه ُ للقمر ْ والورد بثَّ غرامه ُ متــلهـِّـفا للنور ِ يغمر ُه ُ ...