ياحرية
ياحرية وبابك الجامد
ماتقوليلنا إمتي الدخول
صبرنا ياما والصبر عاند
وخايف للصبر يطول
مستني بابك المقفول
دقيت كتير والكل شاهد
وقلت اللي يصبر ينول
انا قلت ادق وادق تاني
وكان بيجيني الرد مين
ولقيتك ياما متنكراني
ومش عارف ايه راح اقول
كيف أنّجو من غوصّي فيكِ وصوتكِ يجعلني فيهِ غريق كيف أنقذ نفسي من جحيمكِ وهمسكِ يشعلّ في صدري الحريق كيف أجد السبيل الى خلاصي منكِ وكلما اه...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق