الأربعاء، 11 أكتوبر 2023

حديث لا تنقصه الصراحه..

 حديث لا تنقصه الصراحه..

هى.. كنت فين قلقتنى عليك
هو.. موجود لو سألتى كنت عرفت
هى.. عرفت ايه بس.. ؟
هو.. انى كنت مريض..!!
هى.. طيب حبيبي مقولتش ليه.. ؟؟
هو.. حبيبتى في حاجات مينفعش نقولها
هى.. حتى ليا
هو.. وخصوصا لك..
هى.. ليه بقي.. ؟؟
هو.. لانى حبيبتى مفروض لما تغيب اسأل من دون
طلب
هى.. اوك اسفه..!!
هو.. علشان بحبك بكره كلمة اسفه لما تقوليها
بكره كل حاجة تحرجك.. اى حاجه تزعلك
هى.. بجد بتحبينى.. ؟
هو.. لدرجه ساعات بحس انى مش انا
هى.. مش فاهمه..!!
هو... اتغيرت حاجات كتير جوايا.. عمرى ماسبت قيادتى
لحد الا انت.. عمرى ما تحملت غرور وتعالى حد
زيك انت.. عمرى ما قررت ابعد ورجعت الا
معك انت..
هى.. ياه هو انا وحشه كدة.. ؟؟
هو... لا حبيبتى بس ممكن متكنيش اتعملت مع حد كدة
هى.. يعنى ايه ؟؟
هو.. يعنى كل قسوة وراها حب.. كل حدة وراها شوق
هى.. خايفه حبيبي! ؟
هو.. الحب يقتله.. عدم الاهتمام.. والاحترام
الخوف والتردد.. وعدم الثقه
هى.. واللى يحيه ؟؟
هو... سوال واهتمام... ثقه واحترام واعتذار
بعد كل غلطه..
لا يتوفر وصف للصورة.
أعجبني
تعليق
إرسال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكوى الطبيعة

  شكوى الطبيعة همست ْ بأذن ِالليل ِ أغصان ُالشجر ْ تشكو حنين َ الروض ِ شوقَـَه ُ للقمر ْ والورد بثَّ غرامه ُ متــلهـِّـفا للنور ِ يغمر ُه ُ ...