الخميس، 28 سبتمبر 2023

بكره تعرفنىي ‏على دياب محمد على ‏عاميه مصريه

 بكره تعرفنىي

إنت حد معايابيظهر
‏ إني حبو الأولاني
‏ وإما يبعد عني يظهر
‏إنو شاغلو حب تاني
‏حاسه ليه بيخدعنى قربك
‏وإني بتهان من بعادك
‏ليه إما تبعد عني تبعد
‏مش بيفرق شئ معاك
‏ كان زمان اليوم فى بعدي
‏تشكي منو الشوق ملاك
‏ شوق ونارو فيك تجيبك
‏كنت مش قد البعاد
‏تيجي تجري عشان تسيبك
‏ ‏إيه اللي جد جديد معاك
من يومين وبعادي عادي
قربي جنبك ذى بعادي ‏
كل دا ماكانش بيحصل
ولا حاسه بإنو عادي
‏إيه اللى بيشغل عني بالك
‏إيه اللى سارح فيه و إيجالك
‏ إنت مش شايف إيه بياخدك
‏ ولا مش واخد فى بالك
‏ ‏اللي عندي ليك شاغلني
‏واللي عندك ليا غايب
‏كلي بيسأل فيا عنك
‏ ولسه عنك بحثى جاري
الظروف منك بريئه
‏ وفشكوكي كمان بعيده
واللي حساه جوا فيا
‏أقوى ما تكون الحقيقه
‏كل كدبة وراها باب
‏بس سادو بالطريقه
والمفاجآه كلو بانلي
‏من عيونك الحقيقة
‏قايله عنك إيه مخبي
‏من عمايلك و مداريها
‏جانى إحساس كل خطوة
‏ولحظه عني بعدت فيها
‏والحقيقه باقيلها خطوة
‏والشكوك منك قريبه
‏روحت فين ومين معاك
‏لو في حد حكالي عنك
‏كنت أقول بيكدب عليا
‏لو عنيا شافت خيانتك
‏ كنت أكدب شوف عنيا
‏بس إحساسي اللى عشتو
‏أقوى من احساسي بيا
‏مش مهم تروح وتبعد
‏إنت هاتروح منى فين
‏مهما ياخدك عشق مني
‏بكره ترجعلي وحزين
‏لما تعرف فرق حبي
‏من اللي ضحكت لك يومين
‏بكره بحر العشق يخلص
‏آخرو بس معاك يومين
‏وأما أشوفك وإنت راجع
‏هاأجري أقابلك كنت فين
‏هأبقى أجاوب نفسي عنك
‏كنت بعرف انتى مين.....
‏على دياب محمد على
‏عاميه مصريه
قد تكون صورة ‏‏‏شخص واحد‏، و‏ابتسام‏‏ و‏نص‏‏
كل التفاعلات:
فهدالصحراء الجرئ وارق ملاك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكوى الطبيعة

  شكوى الطبيعة همست ْ بأذن ِالليل ِ أغصان ُالشجر ْ تشكو حنين َ الروض ِ شوقَـَه ُ للقمر ْ والورد بثَّ غرامه ُ متــلهـِّـفا للنور ِ يغمر ُه ُ ...