عاش الملك
والحشية الفت اغاني ليه
ولاحد يقدر يرد عليه
كلة تمام ومافيش غلطه
وبنفذ كل اللي تقول عليه
ومش ناقصهم غير ترضي عليه
عاش الملك
اوعي في يوم تغلط فيه
او تنقض عمل ليه
ولازم ترضي باللي عايش فيه
تفرح فرحك خبيه
لايفكروك سعيد وعايش ايام هنيه
حتي لو كلت طعميه
ارضي باللي انت فيه
عاش الملك
هو حد يقدر يكلم
ولا يقول حاجة واتعلم
من اللي سبقوة واتألم
خلي حزنك جواك واوعي اسمع الاة
وخلي شكوتك لله
عاش الملك
...
بقلمي
طارق اسماعيل ابوذيد الشليحي
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق