منيش عايش..
..
أنا ميت منيش عايش.
خلاص مبأتش ليك شايف.
وقلبي اللي انت رافض ليه.
بأيدي امسح له دمع عنيه.
..
بتبعد ليه صارحني وياله اتكلم
بلاش البعد بيتعبني وبيعلم.
بدوق الأه وفي غيابك.
بتخسر ليه في احبابك.
...
ولو يعني دا لو يعني ان زعلتك
في لحظه بروق وبسمحلك.
تقول وتعيد كلام عادي.
ومش بزعل واقول عادي
..
أنا ميت منيش عايش
خلاص مبأتش ليك شايف
وقلبي اللي انت رافض ليه
بأيدي امسح له دمع عنيه
...
بقلمي علي النمر
٥٥
٦ تعليقات
٢٠ مشاركة
أعجبني
تعليق
مشاركة

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق