.. أصل الهوي ....
ف عز الحزن ضحكتك
زي طفل بيقوللي عيش
وساعة البكا تبقي بسمة
تقوللي إبتسم دي متساويش
ياخدني لهواه كأن أنا درويش
وجميلة تحلفلي بحبك
كل إللي عايزاه قلبك
كل ما أتمناه حبك
وحياة عينيك متردنيش
ف عز الألم تطلي وأنسي الآه
ألقاكي أجمل شئ ف الحياه
ويرجعلي زمن الهوي إللي تاه
وغير الفرح والحب منلاقيش
ف عز العز تبقي إنتي هنا
لمسة تقوللي حبيبتك أنا
مهما تغيب عني كام سنة
هترجعلي وجوا قلبي تعيش
.... أيمن بلال ....
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق