مابين صوت جوايا بيقول ارجع
وصوت من ناحية تانية بيقول متمشيش
عايش يا قلبي معاناة والجناة
الدنيا والزمن والظروف
اصلي ماخبيش عليك اه ماليني الخوف
وان ابني يقولي عايز اقوله مفيش
بنحارب فيك يا دنيا وبنحاول نعيش
وانتي بتجرحي فينا ومبتسميش
اول مرة احس الغربة وسط اهلي وناسي
واتعب كتير وادوق المر واقاسي
جيت اقيس توب الفرح لقيته مش قد مقاسي
نفسي اهرب لمكان بعيد ومجيش .....واهي دنيا
معاناة للشاعر احمد بجاتو
٢٠٢٢/٠٩/١٢
١١
تعليقان
أعجبني
تعليق
إرسال

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق