الأربعاء، 30 يونيو 2021

جني _ عاشق 3 قلم _ ايمن _شتا

 #جني_عاشق

.......
انا جني عاشق وانتي معشوقتي
والعشق حالة من حالات الحب
العشق شوق لهفة تدفي القلب
وانا عشقتك ودوبت في عنيكي
وانتي أميرة وجنودي حوليكي
لو تطلبي عمري ارميه على اديكي
منتي حبيتي وانا.....
انا دوبت فعنيكي.
انا جني عاشق للجمال
وانتي جمالك عدي الخيال
شفتك هناك بين الجبال
خطفني قلبك
لقتني حوليكي
منا جني عاشق ودوبت فعنيكي
والعشق حالة من حالات الحب
العشق شوق لهفة تدفي القلب
انا حبي ليكي بين قبلتي ذنب
وذنبي اعيش ولا أطولش انا ايديكي
انا جني عاشق.. وجنودي حوليكي
ممنوع عليكي تعرفي انسي
مهما تقبلي فلحظة راح تنسي
انا جني عاشق ميغلبوش انسي
اوعي تداري أو فيوم تنسي
انك حبيبتي وجنودي حوليكي
منا جن عاشق ودبت فعنيكي
والعشق حالة من حالات الحب
العشق شوق لهفة تدفي القلب
انا جني عاشق وانتي معشوقتي
قد تكون صورة لـ ‏‏‏٢‏ شخصان‏ و‏نص‏‏
فهدالصحراء الجرئ، ابوفكري راجح وشخص آخر
٣ تعليقات
أعجبني
تعليق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكوى الطبيعة

  شكوى الطبيعة همست ْ بأذن ِالليل ِ أغصان ُالشجر ْ تشكو حنين َ الروض ِ شوقَـَه ُ للقمر ْ والورد بثَّ غرامه ُ متــلهـِّـفا للنور ِ يغمر ُه ُ ...