الأربعاء، 31 مارس 2021

اللقي نصيب بقلم محمد كمال

 اللقى نصيب والقرب من الحبيب احلى وأجمل دوا وأنا وأنتى حبيبتى بحلم نفضل سوا نفسي تسقينى بايدك كأس الحب والهوا نفسي منى تقربى وعنى يوم ماتبعدي نفسي أحس حبك ووقوفك دايما جمبى نفسي تراعينى وفى عنيكى حطينى وبرموشك غطينى مش محتاج لكل الناس لكن محتاجك انتى مش محتاج لحب الناس لكن محتاج حبك انتى الغرام والأحلام ويجى بكره تكونى جمبى جمب قلبى تحسى حبى وأحس حبك وانتى شاغله عقلى وقلبى وأنا جمب منك بتمنى قربك وآه لو رأيتها لتكلم الحجر واستأنس بحبها فهى الوحيده فى الدنيا كلها كريمه فى حبها ما اسعد من ملك القمر وما أقرب القمر من جمالها وما اغلى من ابتسامه تكون على وجهها الله يحفظها ويرعاها ويحميها من كل من ينظر لها فما أجمل هدوئها وريحها الطيبه التى إذا أطلت ملأت الدنيا كلها

بقلم محمد كمال
قد تكون صورة لـ ‏‏‏شخص واحد‏، ‏وقوف‏‏ و‏منظر داخلي‏‏
عصام جادالله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكوى الطبيعة

  شكوى الطبيعة همست ْ بأذن ِالليل ِ أغصان ُالشجر ْ تشكو حنين َ الروض ِ شوقَـَه ُ للقمر ْ والورد بثَّ غرامه ُ متــلهـِّـفا للنور ِ يغمر ُه ُ ...