الجمعة، 13 أكتوبر 2023

أنا عشت الريدة معاك الشريف_أحمدعبدالدايم

 أنا عشت الريدة معاك

خواطر اغاني الأسواني
الشريف_أحمدعبدالدايم
نورو يغطي عالقمر
وحبه علمني السهر
موش قادر أقول بشر
ولا حتى أقول عنه ملاك
أنا عشت الريدة معاك
★★ ... ★★ ... ★★
عمري ما رأيت مثيلك
دقات قلبي تناديلك
ناديني أناجيلك
لو زرعوا الطريق اشواك
أنا عشت الريدة معاك
★★ ... ★★ ... ★★
حلو وزينة الصباية
والشعر لفه ياية
أما الخصر حكايته حكاية
حيرني أمرك يا ملاك
أنا عشت الريدة معاك
★★ ... ★★ ... ★★
دا أنت الحبيب هو
وساكن قلبي من جوة
أنا من بين بنات حواء
أنت بس اللي اتمناك
أنا عشت الريدة معاك
الشريف_أحمدعبدالدايم
قد تكون صورة ‏‏‏شخص واحد‏، و‏نظارة‏‏ و‏قبعة‏‏
أعجبني
تعليق
إرسال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شكوى الطبيعة

  شكوى الطبيعة همست ْ بأذن ِالليل ِ أغصان ُالشجر ْ تشكو حنين َ الروض ِ شوقَـَه ُ للقمر ْ والورد بثَّ غرامه ُ متــلهـِّـفا للنور ِ يغمر ُه ُ ...